Hande Yener Seksendört 84 Düeti Rüya Şarkı Sözleri



Hande Yener Seksendört 84 Düeti Rüya Şarkı Sözü
Seni barda görmüştüm
Yanına oturdum
vücuduna bakarken

Birden yok oldun

Dün gece severken
Bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım
Bana bu gece ne oldu

Çok yorulmuştum uyuyakaldım
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun

Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

Dün gece severken
Bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım
Bana bu gece ne oldu

Peşine düştüm manyak gibi
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun


Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Şarkılar

Blog Arşivi

Bazı Hakları Saklı - Son Albüm Şarkısı Dinle 2014: Hande Yener Seksendört 84 Düeti Rüya Şarkı Sözleri
Şarkısı Dinle - Demet Akalın 2014 Rekor Albümü Dinle - 2014 Yeni Albümler - O ses Türkiye - şebnem kısaparmak - güzel günler