Benim Güzel Tahtacığım Senden Kukla Yapacağım

PİNOKYO Şarkı Sözü , Sözleri
Benim güzel tahtacığım
Senden kukla yapacağım
Testereyle keseceğim
gırç gırç gırç gırç gırç diye
Bir çiviyle çakacağım
tak tak tak tak tak diye

Çıplak olmaz giydirerek
Bir elbise diktirerek
Bir pantolon bir de şapka
İşte oldu bir kukla
Pin pin Pinokyo
İsmide olsun Pinokyo



benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım,benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım dinle,benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım sözleri,benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım şarkı sözü,benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım boxca,benim güzel tahtacığım senden kukla yapacağım mp3 dinle,[sarkisidinle.blogspot.com]

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Şarkılar

Blog Arşivi

Bazı Hakları Saklı - Son Albüm Şarkısı Dinle 2014: Benim Güzel Tahtacığım Senden Kukla Yapacağım
Şarkısı Dinle - Demet Akalın 2014 Rekor Albümü Dinle - 2014 Yeni Albümler - O ses Türkiye - şebnem kısaparmak - güzel günler