Çalgı Çengi Elvan Dalton Şarkısı Dinle



Sarı Taksi Boyandı
Gelipte Kapıya Dayandı
Tam Kaçıracağım Zaman
Zalimda Anası Uyandı
Ama Benim Adım Elvan Dalton
Ben Gezerim Balkon Balkon
Gelirimde Koynuna Girerim Ama
Kobrayı Dolarım Boynuna
Ama Benim Adım Elvan Dalton
Ben Gezerim Balkon Balkon
Gelirde Koynuna Girerim Ama
Kobrayı Dolarım Boynuna
Acın Kızlar Arayı Salıyom Kobrayı Varol

Sarı Taksi Hızlandı
Çelikte Jantlar Tozlandı
Kara Kızı Görünce
Nasılda Nazım Nazlandı
Aha Benim Adım Elvan Dalton
Ben Gezerim Balkon Balkon
Gelirde Koynuna Girerim Ama
Kobrayı Dolarım Boynuna
Aha Benim Adım Elvan Dalton
Gelirde Koynuna Girerim Ama
Babalıda Günahıda Boynuna
Açın Kızlar Arayı Salıyom Kobrayı Alüüüü

Read more: http://mp3vadisi.blogspot.com/#ixzz2JInQiw00

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Şarkılar

Blog Arşivi

Bazı Hakları Saklı - Son Albüm Şarkısı Dinle 2014: Çalgı Çengi Elvan Dalton Şarkısı Dinle
Şarkısı Dinle - Demet Akalın 2014 Rekor Albümü Dinle - 2014 Yeni Albümler - O ses Türkiye - şebnem kısaparmak - güzel günler